sofiasliv

Alla inlägg under januari 2012

Av sofia skoglund - 25 januari 2012 18:05

Heeej har haft skola och nu sitter jag här vid fb och pluggning av so! vill säga Tack till 1 av mina vänner! Erik!<3

du är guldvärd! ajja nu får ni bara 2 bilder,,måste fixa nya till helgen!    

  jag kommer alltid älska dig du får göra vad du vill säga vad du vill men jag håller vad jag säger!<3


Av sofia skoglund - 24 januari 2012 19:46

heeej! idag var jag på skolan de var väl sådär hehe som vanligt :P

idag fyller min pappa år! :D

Grattis världens bästa pappa! även om vi bråkar ofta så betyder du mycket för mig :)

ajja nu ska jag gå och fika kladdkaka med familjen och fira pappsen! <3 bildbomb får ni idag ;)<3 de är gamla bilder men ajja ;) ska fixa nya!<3<3<3

                                        Lev livet som de vore den sista!<3


  naaw älskar dej min vän Matilda gradin!<3

  cupcakes!<3

  älskar dig bästa vän de är du och jag livet ut! inget ska få hindra oss jag lovar!!<3<3

  bilden säger allt jag älskar dej oerhört mycket!

 

hehe hittade den här som jag har suttit och gjorT<3 älskar dej över hela mitt hjärta! vad vore jag utan dej? jo INGENTING :)<3333





Av sofia skoglund - 19 januari 2012 17:28

heej Tar en frågestund :) de börjar idag och avslutas imorgon kväll så fråga på så svara jag!

 

Av sofia skoglund - 19 januari 2012 15:49

Heej idag mår jag bättre och imorrn får jag nog gå på skolan :) glad cheyy!!<3

men jag har bara varit sjuk så jag har inte orkat bloggat med nu är jag tillbaka som vanligt!

näe nu får ni en  bild!<3

 

ja bilden säger mycket Matilda hehe på nyår 2011! <3

Av sofia skoglund - 15 januari 2012 14:33

heej :) ja som sagt var jag är fortfarande sjuk och därför blir de ingen skola för mig :( men men så är livet! jag bara hostar och hostar jag har lite feber men ajja :/ men nu ska jag fortsätta chatta med kompisar på facebook :)<33

   

Av sofia skoglund - 13 januari 2012 19:33

heeej! näe nu är jag less....

vill inte vara sjuk dem senaste dagarna har jag bara legat i soffan och bara hosta och vare iskall eller så har jag svettas som en gris!

en dag badade jag i badkaret och när jag hade klivit upp och tagit på mig min onepiece och en flice jacka för att jag frös så mycket,mamma pratade i hem-telefonen och de ringde på hennes mobil och de var pappa så jag svarade och vi babblade......

sen när jag hade lagt på och skulle gå till mamma med telefonen igen (Köket) så blev de jätte varmt jag svettades verkligen och jag blev jätte yr så jag satte mig på en stol och kunde knappt se nåt såg bara vitt! sen så sa jag till mamma de känns som om jag kommer att svimma! mamma sa ligg inte här då för då kan du ramla och de blir värre om du har svimmat och slår i huvudet,så jag gick in på mina systrars rum de var närmast! min syrra Veronica var jätte snäll och hämtade handukar och la på sängen och sa nu kan du lägga ner dej! så jag gjorde de och somnade de kändes som en evighet  (sov bara typ 5 min) så jag vaknade helt plötsligt igen och höll på aTT frysa!! så hon la på mig en filt och jag somnade igen när jag somnade var klockan halv 5 när jag vaknade var den bara 5 över halv sen så var jag vaken och åt middag och så.......:) Tack hela min familj som hjälper mig med ALLT! <3  

Av sofia skoglund - 9 januari 2012 17:32

heej :) jag rekommenderar verkligen att läsa dem här 2 bloggarna!

www.linneafalks.devote.se

www.ssandranilsson.bloggplatsen.se


LÄS LÄS LÄS LÄS :)

                             Lev livet som de vore den sista/sofia

Av sofia skoglund - 9 januari 2012 15:47

Heej ;) idag var de första skoldagen efter lovet men jag missade den eftersom att jag är sjuk........

idag har jag bara kollat på film och tagit de lungt! eftersom jag vill gå till skolan så snart som möjligt...! ;)

men ajja nu får ni lite bilder :) <3 kommentera också! =]

     älska precis den väg du är!<3

Presentation


jag heter sofia skoglund och jag gillar brottning!
jag kommer blogga om min vardag och mitt liv i text och bilder!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vilka affärer tycker ni är bra?
 hm
 kappahl
 cubus
 bikbok
 gina tricot
 monky
 lindex
 brothers and sisters
 nelly.com
 ellos.com

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards