sofiasliv

Alla inlägg under mars 2012

Av sofia skoglund - 10 mars 2012 21:46

ja som ni ser på rubriken så fattar ni ju! ja jag har haft fullt up o inte orkat! :o

men men i måndags sov jag hos bästa Sofia :D och sen på tisdag vid typ halv ett eller nått så hämtade min mamma o syrrorna mig så drog vi till stan o jag fick: skinnjacka jeanstight (stavning) ögonbrynskniv och vanliga svarta tight :D sedan på onsdag så chillade jag! sen på torsdag så åkte jag till min förra granne vi hade när vi bodde i hus :D sen på fredag var jag o min familj utom  pappa (jobbade på himlabadet o där var vi med våran kusin + hans familj och en kompis ;) askul hade jag iaf! men nu ska jag fortsätta o kolla runt lite på nätet :) <3

Ta vara på varje sekund du har i ditt liv! /sofiaa

Presentation


jag heter sofia skoglund och jag gillar brottning!
jag kommer blogga om min vardag och mitt liv i text och bilder!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vilka affärer tycker ni är bra?
 hm
 kappahl
 cubus
 bikbok
 gina tricot
 monky
 lindex
 brothers and sisters
 nelly.com
 ellos.com

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards